skip to Main Content

طراحی سایت حرفه ای

برخی می‌پندارند که داشتن یک وب سایت به منزله داشتن یک دامنه و یک صفحه وب است. یعنی اگر یک صفحه وب داشته باشند که با یک آدرس اینترنتی قابل دسترس باشد برای شان کافیست. در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است. اگر می خواهید از وبسایت خود فایده داشته باشید و بهره ببرید لاجرم به طراحی سایت حرفه ای نیازمندید.در غیر اینصورت با پرداخت هزینه های کلان نتیجه ای از وبسایت نخواهید گرفت و از کسب درآمد بیشتر از طریق اینترنت ناامید خواهید شد.

طراحی سایت حرفه ای چیست؟

علم طراحی وب سایت نوعی مهندسی است. در تمام مهندسی ها ابتدا طرح باید در یک پلان اولیه ریخته شود و مورد بررسی دقیق قرار گیرد. در این بررسی ها توانی جوانب کار پیش بینی شده تلاش می‌شود محصول نهایی به گونه ای طراحی شود تا نیاز کارفرما به درستی تامین گردد. با این توصیف یک وب سایت حرفه ای نیازمند پنج اصل کلی است:

۱- طراحی و برنامه نویسی وب

۲- طراحی لوگو و برند

۳- برنامه سئو و موتورهای جستجو

۴- پشتیبانی حرفه ای وبسایت

۵- بازاریابی اینترنتی

پرداختن به هرکدام از این اصول نیازمند دانش کامپیوتر و علم مهندسی کامپیوتر است. یک وب سایت حرفه ای در صورتی که در هر کدام از این اصول مشکلی داشته باشد به احتمال زیاد به نتیجه مطلوب نخواهد رسید. اگر به یک طراحی سایت حرفه ای نیاز دارید بهتر است کسی را برای این کار انتخاب کنید که هر پنج اصل فوق را برای شما تامین کند.

یک طراحی سایت حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

اما برای اینکه بدانیم چه وب سایتی را می توانیم یک وب سایت حرفه ای بنامیم بهتر است با ویژگی‌هایی آشنا شویم که نشان می‌دهند آن وبسایت به طور حرفه ای طراحی شده و نیازها را پاسخ خواهد داد.

۱- هاست حرفه ای: یک هاست حرفه ای در واقع هاستی است که سرعت و امنیت بالا را تامین کرده و پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته داشته باشد.

۲- طراحی واکنش گرا: امروزه استفاده از وسایل موبایل و تبلت آنقدر شایع شده که اگر وب‌سایت شما در این ابزارها به خوبی نمایش داده نشود بخش عظیمی از مخاطبان خود را از دست خواهید داد. بهتر است وب‌سایت شما به شکل واکنش گرا طراحی شود بدین معنی که برای نمایش در صفحات کوچک تبلت و موبایل بهینه سازی شده باشد.

وب سایت قرآن واضح – نمونه یک طراحی سایت حرفه ای کامل (vazeh.info)

۳- رابط کاربری ساده و مخاطب پسند: وبسایت های پیچیده با طراحی گنگ و نامناسب هیچ مخاطبی را مجذوب خود نخواهد کرد. بهتر است رابط کاربری وب سایت بسیار ساده و مخاطب پسند طراحی شود تا بازدیدکنندگان را به وب سایت شما دلبسته کند.

۴- تمامی رنگ ها و تصاویر درون وبسایت باید بسیار گویا و شفاف در جای مناسب قرار گیرند تا بازدیدکنندگان با دیدن آنها حس اعتماد و اطمینان و آرامش پیدا کنند و بدین ترتیب برند شما بیشتر در دل آنها جای باز کند.

 

ما پیشنهاد می کنیم برای اینکه یک طراحی سایت حرفه ای به همراه تمامی پارامترهای فنی لازم برای امنیت،  سرعت، زیبایی و کیفیت داشته باشید به اینجا مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۹۲۲۶۴۰۶۵۷۳ تماس بگیرید. برای بررسی رایگان درخواست طراحی سایت حرفه ای خود همچنین می توانید فرم زیر را پر کنید:

  • محصول و خدمات شما چیست و مخاطبان شما چه کسانی هستند.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top