skip to Main Content

طراحی سایت شرکتی

مهم نیست چه کسب و‌کاری دارید یا حتی چه فعالیتی میکنید؛ اگر یک شخصیت حقوقی دارید، نیاز به یک وب سایت شرکتی دارید. اینجاست که طراحی سایت شرکتی اهمیت می یابد.

طراحی سایت شرکتی با سایر سایت‌ها تفاوت‌هایی دارد که شناخت و آگاهی از این تفاوت‌ها باعث میشود ضریب تأثیر وب سایت در بازدید کنندگان بشتر شود. نیاز به توضیح نیست که یک وب سایت شرکتی عملکرد، کاربرد و ظاهر متفاوتی نسبت به یک وب سایت مثلا فروشگاهی یا شخصی دارد.

در یک طراحی سایت شرکتی چه موضوعاتی اهمیت دارد؟

۱. ظاهر و گرافیک طراحی باید با حس فعالیت آن شرکت تطابق داشته باشد. مثلا شرکت‌های گل فروشی با تولید کنندگان فولاد حس متفاوتی از نظر رنگ‌ها و تصاویر موجود در آن دارند.

۲. ذائقه مشتریان مد نظر قرار می گیرد. مثلا مراجعه کنندگان به یک شرکت پخش پوشاک نیازی به انیمیشن ها و شلوغ کاری هایی که به طور معمول در سایت یک شرکت تولید کننده اسباب بازی هست ندارند.

وب سایت گروه نفت، انرژی و مواد شیمیائی طراحی شده توسط تاسایت – www.oilenergy.ir

۳. هدف از طراحی سایت شرکتی ارائه چه اطلاعاتی به مشتریان است. در ساده ترین روش و سریع ترین راه ممکن آن را به بازدید کنندگان نشان دهید. بازدیدکننده را گمراه نکنید تا به سایت شما وفادار بماند.

۴. از نظر انتخاب کلیدواژگان و اصطلاحاً سئو متناسب با فعالیت کسب و کار بهینه شود نه صرفا برند آن.

 

  •  برای سفارش یک وب سایت شرکتی حرفه ای با شماره ۰۹۲۲۶۴۰۶۵۷۳ تماس بگیرید و یا به اینجا مراجعه کرده و فرم مربوطه را رایگان پر کنید.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top