skip to Main Content
هزینه طراحی سایت

هزینه طراحی سایت

هزینه طراحی سایت یکی از مهم‌ترین پارامترهائی است که هرکسی در تهیه یک وب سایت حرفه ای به آن اهمیت می‌دهد. اما در واقع هزینه هر طراحی سایت حرفه‌ای چقدر می شود؟

چه مواردی در طراحی بیشترین هزینه را دارد؟

۱- هزینه طراحی اولیه

طراحی اولیه یعنی قبل از هر چیز شمایل سایت باید به صورت خطوط ساده و اصطلاحا وایرفریم طراحی گردد. در این مرحله تمامی صفحات سایت و نحوه ارتباطشان با هم به صورت شفاف تعیین می‌گردد.

۲- هزینه طراحی UI (رابط کاربری) و UX (رابط گرافیکی)

در این مرحله متخصص UI/UX وایر فریم‌ها را تخویل گرفته و متناسب با نیاز محصول طراحی گرافیکی تمامی صفحات و المان‌ها را در نرم‌افزار گرافیکی انجام می‌دهد.

۳- کد نویسی و تبدیل گرافیک‌ها به صفحات وب

در این فاز که بسته به نوع پروژه می‌تواند سخت‌ترین قسمت آن هم باید یک برنامه نویس حرفه‌ای فایل‌های گرافیکی طراحی را تحویل گرفته و کد نویسی می‌کند. زبان کد‌نویسی متناسب با درخواست کارفرما و نیاز پروژه انتخاب میگردد اما اغلب سایت ها حداقل کدهای HTML، CSS و JavaScript را دارند.

مراحل فوق هزینه و زمان بسیار زیادی لازم دارند ولی اغلب برای کاهش آن کارفرماها تمایل دارند سایتشان با وردپرس طراحی گردد. طراحی سایت با ورد پرس بسیار سریع‌تر و ارزان تر در می‌آید.

علاوه بر مراحل فوق، آماده سازی و پشتیبانی یک وب‌سایت هزینه‌های دیگری هم دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

۴- تهیه دامنه و سرور حرفه‌ای

۵- پشتیبانی فنی

۶- پشتیبانی محتوائی

آیا شما هزینه‌ای سراغ دارید که به آن اشاره نشده باشد؟

 

برای سفارش یک وب سایت حرفه‌ای و به صرفه می توانید به «تاسایت، طراحی سایت ارزان» مراجعه کنید یا با شماره ۰۹۲۲۶۴۰۶۵۷۳ تماس بگیرید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top