skip to Main Content

چرا برای معرفی کسب و کار خود باید از وب سایت استفاده کنیم؟

مقدمه

امروزه با پیشرفت اینترنت در جهان، کاربران بسیاری از این فضا برای درج توانایی ها و کسب و کار خود استفاده میکنند و خیلی بیشتر – نسبت به روش های قدیمی بازاریابی – مشتری پیدا میکنند. ایران هم از این قضیه مستثنی نیست و امروزه با وجود بازار ۵۰ میلیون نفره، توانایی بالایی در جذب مشتری دارد. پس به راستی چرا برای معرفی کسب و کار خود باید از وب سایت استفاده کنیم؟

دیده شدن کسب و کار

با افزایش زمینه های کسب و کار و ازدیاد رقبا، داشتن وب سایت یکی از موارد ضروری برای معرفی خود و کسب و کارتان به بازار هدف محسوب می شود. نباید فراموش کرد که امروزه بسیاری از مردم برای پیدا کردن پزشک یا دامپزشک در نزدیکی محل زندگی شان از بستر اینترنت استفاده می کنند؛ یا برای پیدا کردن یک شرکت خدماتی با سطح خدمات قابل قبول، برای بررسی و انتخاب و خرید محصول و یا حتی برای سفارش غذا هم از اینترنت استفاده می کنند.

چرا سایت بهتر از بروشور تبلیغاتی است؟

بروشور جامعه هدف محدود تری نسبت به سایت دارد چون با هر بار چاپ و پخش آن قطعاً نمیتوان آن را به همه متقاضیان نشان داد! از طرفی، هزینه ای که برای هر بار چاپ و پخش یک بروشور می شود، علاوه بر اینکه تاثیر مقطعی دارد، ممکن است از هزینه طراحی سایت بیشتر شود در حالی که طراحی سایت، یکبار برای همیشه است و کاربران در ۷ روز هفته و در ۲۴ ساعت آن دسترسی به شما دارند.

سخن آخر

اگر باز هم برای سفارش یک سایت قانع نشدید، باید بدانید که بسیاری از مشاغل، سایت مخصوص به خود را دارند و از این طریق مخاطبان بیشتری را نسبت به شما جذب میکنند – هرچند کیفیت خدمات شما بالاتر باشد – پس برای جذب مخاطب از طریق یک بازاریابی گسترده و هدفمند، ایجاد سایت بهترین گزینه است.  ظاهر سایت شما نقش مهمی در دیده شدنتان دارد؛ به طوری که بسیاری از مشتریان، بر اساس ظاهر سایت شما، درباره ی اعتبار کسب و کارتان قضاوت می کنند؛ پس اگر ظاهر سایت و جذب مشتری برای شما مهم است، طراحی آن را بر عهده ی تاسایت بگذارید.

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top