skip to Main Content

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان اولین چیزی است که هرکس یا شرکتی ممکن است به آن نیاز داشته باشد. قبل از بررسی طراحی سایت ارزان بهتر است بدانیم در یک طراحی وب سایت حرفه ای چه پارامترهایی هزینه دارد. الزامی ترین موردی که در یک وبسایت نیاز است برای آن هزینه شود هاست و دامین است.  هاست های پرسرعت و دامین های خوب معمولا هزینه زیادی دارند. یک وب سایت حرفه ای الزاماً نیاز به یک هاست حرفه ای دارد که جوابگوی بازدیدکنندگان زیاد آن باشد. پس هر وقت  صحبت از یک طراحی سایت ارزان می شود باید پارامترهای هاست و دامین در نظر گرفته شود.

از طرفی بسته به نیاز و مخاطبان یک وب سایت، هزینه طراحی آن متفاوت خواهد بود.  فرض کنید شما یک فروشنده هستید و تمایل دارید یک سایت فروشگاهی داشته باشید. علاوه بر طراحی ظاهری، کد نویسی  و شیوه اتصال فروشگاه اینترنتی شما به درگاه های پرداخت، مهمترین مسئله یعنی امنیت اطلاعات و امنیت پرداخت ها آنقدر مهم می شود که بعضی ها حاضرند هزینه گزافی برای طراحی یک سایت فروشگاهی امن، سریع و حرفه‌ای بپردازند.  همچنین سرعت لود و بالا آمدن در سایت های پر مخاطب و سایت هایی که مخاطبان خاص دارند بسیار مهم است. سرعت لود و بالا آمدن علاوه بر یک هاست عالی نیازمند یک کد نویسی قدرتمند و ساده است.  همچنین در یک طراحی وب سایت رابط کاربری باید به گونه ای ساده طراحی شود تا کاربران گیج و گمراه نشوند.

وب سایت دومین جشنواره انرژی خورشیدی – نمونه یک وب سایت حرفه‌ای و امن

با در نظر گرفتن تمامی موارد فوق به نظر می رسد طراحی یک سایت ارزان باید همراه با موارد فنی و علمی دیده شود. وب سایت های بسیاری در اینترنت وجود دارند که ادعا می کنند با هزینه بسیار کم و از آن وب سایت در اختیار شما قرار می دهند. با اینکه قیمت یکی از عوامل مهم انتخاب است اما این سوال را از خود بپرسیم آیا همیشه هزینه طراحی وبسایت مهمترین پارامتر در انتخاب آن است؟!

ما پیشنهاد می کنیم برای اینکه یک طراحی سایت ارزان به همراه تمامی پارامترهای فنی لازم برای امنیت،  سرعت، زیبایی و کیفیت داشته باشید به اینجا مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۹۲۲۶۴۰۶۵۷۳ تماس بگیرید. برای بررسی رایگان درخواست طراحی سایت ارزان خود فرم زیر را پر کنید:

  • محصول و خدمات شما چیست و مخاطبان شما چه کسانی هستند.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top